Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gowidlinie

Informacje w sprawie dożywiania

Ważny komunikat

Poniżej znajdują się informacje na temat dożywiania dzieci w oddziałach przedszkolnych i uczniów w szkole podstawowej.

DOŻYWIANIE – SYSTEM E-STOŁÓWKA

Opłaty za dożywanie prosimy uiszczać na dotychczasowych zasadach

1. Platforma Rodzica (nowość)

Po uiszczeniu opłaty za posiłek (numer rachunku bankowego i sposób płatności NIE ulega zmianie), otrzymają Państwo wiadomość e-mailową  (na adres, który został podany wychowawcy) z linkiem aktywacyjnym do Platformy Rodzica, na który trzeba kliknąć, aby aktywować system.

Szczegółowa instrukcja o systemie e-stołówka znajduje się w linku 👉 zsgowidlino.loca.pl.

Ważne, aby do 1 stycznia 2023r. aktywować swoje konto w systemie e-stołówka, ponieważ odmawianie posiłków od stycznia 2023r. odbywać się będzie wyłącznie przez e-stołówkę.

2. Rezygnacja z posiłków (nowość)

Ulega zmianie forma rezygnacji z posiłków. Po aktywacji Platformy Rodzica rodzic będzie mógł odwołać posiłki, śledzić na bieżąco stan konta (swoje nadpłaty i niedopłaty). Wszystkie informacje znajdą Państwo w zakładce AKTUALNOŚCI po zalogowaniu się na Platformie Rodzica 👉https://zsgowidlino.loca.pl/.

Rezygnacja z posiłku:
1) jest możliwa, jeżeli nieobecność będzie dłuższa niż 1 dzień,
2) może zostać zgłoszona w każdym dniu roboczym do godz. 10.00 po zalogowaniu się na Platformie Rodzica 👉 https://zsgowidlino.loca.pl/,
3) skutkuje zawieszeniem przygotowania posiłku w następnym dniu roboczym po dokonaniu zgłoszenia np.:
…..a) zgłoszenie we wtorek do godz. 10.00 spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od środy,
…..b) zgłoszenie we wtorek po godz. 10.00 spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od czwartku,
…..c) zgłoszenie w sobotę lub niedzielę spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od wtorku.

3. Rodzice, których dzieci do tej pory nie korzystały z dożywiania, a chcieliby – muszą zgłosić ten fakt w sekretariacie podając e-mail, aby aktywować konto w systemie e-stołówka.

4. Ceny posiłków:

Cena posiłku dla dzieci z oddziałów przedszkolnych za 1 dzień:
1) śniadanie – 3,10 zł,
2) zupa – 3,30 zł,
3) II danie – 4,50 zł,
4) podwieczorek – 2,10 zł.

Cena posiłku dla uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej za 1 dzień:
1) zupa – 3,80 zł,
2) II danie – 5,40 zł.

5. Liczba dni, w których będą wydawane posiłki:
1) październik 2022r. – 19 dni – termin płatności – do 29 września 2022r.,
2) listopad 2022r. – 20 dni – termin płatności – do 28 października 2022r.,
3) grudzień 2022r. – 15 dni – termin płatności – do 25 listopada 2022r.
4) styczeń 2023r. – 11 dni – termin płatności – do 27 grudnia 2022r.
5) luty 2023r. – 20 dni – termin płatności – do 24 stycznia 2023r.
6) marzec 2023r. – 23 dni – termin płatności – do 24 lutego 2023r.
7) kwiecień 2023r. – 16 dni (OP), 13 dni (SP) – termin płatności – do 25 marca 2023r.
8) maj 2023r. – 19 dni (OP), 16 dni (SP) – termin płatności – do 25 kwietnia 2023r.
9) czerwiec 2023r. – 14 dni – termin płatności – do 25 maja 2023r.

Ostateczna kwota wpłaty musi zostać obliczona przez rodzica poprzez zsumowanie cen wybranych posiłków.

W przypadku rodzeństwa należy wykonać przelew za każde dziecko z osobna.

Wpłata następuje na rachunek bankowy:
1) Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gowidlinie,
2) Numer rachunku: 10 8324 0001 0000 0361 2000 0560,
3) Tytuł: Imię i nazwisko ucznia, klasa, rodzaj posiłku (np.: Jan Kowalski, 1a, śniadanie, zupa).

****************

Od 26.09.2022r. do 31.12.2022r. koordynowane będą przez szkołę, a nie przez www.smacznesierakowice.pl.
Gmina Sierakowice dofinansowuje posiłki.

Termin wpłaty liczony jest od daty uznania rachunku tj. pokazania się wpłaty rodzica na rachunku szkoły.

Opóźnienie w opłacie za posiłki w stosunku do terminów podanych powyżej (pkt.3) spowoduje, że uczeń otrzyma posiłek dwa dni robocze później np.:
1) wpłata w dniu 30 września 2022r. spowoduje, że pierwszy posiłek zostanie wydany  4 października 2022r.,
2) zlecenie przelewu w sobotę lub niedzielę spowoduje, że uczeń otrzyma pierwszy posiłek we wtorek.

Rezygnacja z posiłku:
1) jest możliwa, jeżeli nieobecność będzie dłuższa niż 1 dzień,
2) może zostać zgłoszona w każdym dniu roboczym do godz. 10.00 poprzez poniższy poniższy formularz:
REZYGNACJA
3) skutkuje zawieszeniem przygotowania posiłku w następnym dniu roboczym po dokonaniu zgłoszenia np.:
…..a) zgłoszenie we wtorek do godz. 10.00 spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od środy,
…..b) zgłoszenie we wtorek po godz. 10.00 spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od czwartku,
…..c) zgłoszenie w sobotę lub niedzielę spowoduje zawieszenie przygotowywania posiłków od wtorku.
4) skutkuje zmniejszeniem kwoty do wypłaty w kolejnym miesiącu, informacja z wysokością kwoty zostanie przesłana na koniec miesiąca za pośrednictwem modułu WIADOMOŚCI w dzienniku elektronicznym.

Za utrudnienia przepraszamy!

Skip to content